Pomoc techniczna
W przypadku jakichkolwiek problemów z funkcjonowaniem Systemu diagnostykę należy rozpocząć od sprawdzenia:
- czy połączenie z internetem jest stabilne i wydajne
- czy jest zainstalowany podpis elektroniczny oraz jego certyfikaty nadrzędne zgodnie z opisem zawartym w zakładce LOGOWANIE
- czy aplikacja do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego appRejnetSign funkcjonuje poprawnie (zakładka LOGOWANIE, klawisz DIAGNOSTYKA)
i ewentualnie skonsultować się ze swoim informatykiem.
W pozostałych wypadkach można korzystać z infolinii technicznej Systemu:
telefony: 32 328 82 17, 55 555 00 30 (w dni robocze w godz. 8:00-16:00)
e-mail: serwis@rejnet.pl
Test szybkości łącza internetowego
Sprawy ogólne
Krajowa Rada Notarialna
ul. Dzika 19/23
00-172 Warszawa
tel. (22) 635 78 40, (22) 635 07 83
z dopiskiem "Rejestry Notarialne"
Krajowa Rada Notarialna przyjmuje korespondencję w formie:
- listów,
- faksów,
- wiadomości e-mail.
Aby otrzymać odpowiedź z Krajowej Rady Notarialnej należy w treści korespondencji wskazać co najmniej:
- imię i nazwisko osoby, od której pochodzi korespondencja,
- adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer domu/numer lokalu) tej osoby.