REJESTRY NOTARIALNE

{#konNaglowekJezyki#}

KONTAKT

Pomoc techniczna

W przypadku jakichkolwiek problemów z funkcjonowaniem Systemu diagnostykę należy rozpocząć od sprawdzenia:

  • czy połączenie z internetem jest stabilne i wydajne (test szybkości łącza internetowego)
  • czy jest zainstalowany podpis elektroniczny oraz jego certyfikaty nadrzędne: certyfikat Narodowego Centrum Certyfikacji oraz certyfikat właściwego urzędu certyfikacji (w zależności od dostawcy podpisu elektronicznego będą to zaświadczenia nr: 24, 25, 28, 31, 32 lub 34)
  • czy aplikacja do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego appRejnetSign funkcjonuje poprawnie (zakładka LOGOWANIE, klawisz DIAGNOSTYKA)
i ewentualnie skonsultować się ze swoim informatykiem.
W pozostałych wypadkach można korzystać z infolinii technicznej Systemu:
telefon: 32 328 82 17 (w dni robocze w godz. 8:00-16:00)
e-mail: serwis@rejnet.pl
Test szybkości łącza internetowego

Sprawy ogólne

Krajowa Rada Notarialna
ul. Dzika 19/23
00-172 Warszawa
tel. (22) 635 78 40, (22) 635 07 83
z dopiskiem "Rejestry Notarialne"

Krajowa Rada Notarialna przyjmuje korespondencję w formie:

  • listów,
  • faksów,
  • wiadomości e-mail.
Aby otrzymać odpowiedź z Krajowej Rady Notarialnej należy w treści korespondencji wskazać co najmniej:
  • imię i nazwisko osoby, od której pochodzi korespondencja,
  • adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer domu/numer lokalu) tej osoby.
Używamy plików cookies.
X
Witryna internetowa używa plików cookies i podobnych technologii w celu świadczenia usług. Jeżeli ustawienia przeglądarki nie zostaną zmienione, pliki cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.
Opracowanie RejNET.