REJESTRY NOTARIALNE

WNIOSKI: Rejestracja użytkownika w Systemie

Przed uzyskaniem dostępu do Systemu należy złożyć wniosek rejestracyjny i podpisać go podpisem elektronicznym wnioskodawcy weryfikowanym za pomocą ważnego, kwalifikowanego certyfikatu wydanego przez jedno z kwalifikowanych centrów certyfikacji zarejestrowanych w Narodowym Centrum Certyfikacji.

Po akceptacji wniosku, która zwykle trwa 1 dzień roboczy, użytkownik może zalogować się do Systemu.

Wniosek o rejestrację użytkownika może być złożony przez:

  • notariusza, notariusza emerytowanego lub zastępcę notarialnego
  • pracownika Samorządu Notarialnego lub osobę wyznaczoną przez ten Samorząd
  • prezesów sądów spadku lub osoby przez nich upoważnione

Pozostałe osoby mogą korzystać tylko z publicznej części Systemu.

Typ użytkownika:
Używamy plików cookies.
X
Witryna internetowa używa plików cookies i podobnych technologii w celu świadczenia usług. Jeżeli ustawienia przeglądarki nie zostaną zmienione, pliki cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.
Opracowanie RejNET.